Dámské parfémy - Tiffany
Značka parfémů Tiffany & Co. byla založena v roce 1837 v New Yorku Charlesem Lewisem Tiffanym. Původně byla značka známá především svými drahými šperky a luxusními hodinkami, ale později se rozrostla i do světa vůní. Tiffany & Co. je známá svými sofistikovanými a elegantními vůněmi, které odrážejí luxus a nadčasovost, charakteristický pro tuto značku. Její parfémy jsou často inspirovány vzácnými kameny, jako je diamant, a nabízejí jemné a precizní vonné kompozice.
Nejprodávanější
Seřadit 4 produkt Doporučujeme: Produkty jsou seřazeny podle prodejnosti sestupně. Produkty, které nejsou skladem, jsou řazené na konci. V této sekci mají některé produkty nastavené umístění na konkrétních pozicích.
Jak se vyznat ve světě dámských parfémů?
Vůně se rozlišují podle procentuálního zastoupení parfémových složek, které určují projekci a výdrž vůně.
Parfém nebo Extrakt je vůbec nejintenzivnější vůně, kterou si můžete zakoupit. Podíl vonných látek bývá 20–40 %. Projekce bývá velmi prostorová a výdrž velmi vysoká a to od 8 do 24 hodin.
EDP neboli Eau de Parfum, česky parfémová voda. Podíl vonných složek bývá 15–20 %. Projekce bývá výrazná až střední a výdrž okolo 4 až 8 hodin.
EDT neboli Eau de Toillete, česky toaletní voda. Podíl vonných látek je 10–15 %. Projekce bývá nízká až střední a výdrž okolo 2 až 4 hodin.
EDC neboli Eau de Cologne, česky kolínská voda. Podíl vonných látek je 3–10 %. Projekce bývá nízká a výdrž okolo 1 až 2 hodin.
Symbolika ikonické barvy značky Tiffany & Co.
Jedním z nejslavnějších a nejuznávanějších prvků značky je její charakteristická modrá barva, známá jako "Tiffany Blue". Tato světle modrá barva je zaregistrovanou ochrannou známkou značky a symbolizuje eleganci, luxus a dokonalost. Její použití v obchodních prostorech a výlohách je ikonické a je téměř okamžitě spojováno s prestižní značkou Tiffany & Co.