Léto je tady! Využijte slevu 10% na všechny parfémy z dubajského koutku. Nakupujte s kódem: DUBAJ10. Sleva platí do 20. 6. 2024.

Potřebujete poradit? 222 350 378

Reklamace

Něco se pokazilo? Společně to vyřešíme. Dejte nám o problému vědět pomocí reklamačního formuláře. 

Při odesílání zboží, prosíme:

  • Před odesláním zboží nás nezapomeňte kontaktovat, viz Reklamační řád níže.
  • Reklamované zboží zabalte do vhodného pevného obalu, aby nemohlo dojít k jeho následnému poškození nebo jinému znehodnocení.
  • Reklamované zboží doručte libovolnou doručovací službou na adresu ZNZ ELECTRONICS, s.r.o,  U Stavoservisu 1A, 108 00, Praha 10.
  • Balíček nezasílejte na dobírku, takové zásilky nemůžeme převzít.

Postup při vyřizování reklamace

Jakmile obdržíme Váš balíček, budeme Vás informovat e-mailem. Situaci co nejdříve prověříme a do několika dnů Vás budeme informovat o způsobu vyřízení reklamace. Na vyřízení reklamace máme 30 dnů, snažíme se však, aby doba vyřízení byla co nejkratší

Kontakt

ZNZ ELECTRONICS, s.r.o 
U Stavoservisu 1
108 00 Praha 10
(otevírací doba v pracovní dny 9-16h)

Telefon: 240 242 112

Na co se záruka vztahuje a jaká je její délka?

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem a je zákonem stanovená na 24 měsíců, stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením, nesprávným používáním, mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením.

Jak mám při zjištění závady postupovat?

Dříve, než se rozhodnete posílat balíček s reklamací nebo nám reklamaci přinést, doporučujeme Vám závadu s námi konzultovat telefonicky (telefon: 222 350 378)nebo e-mailem (info@profi-parfemy.cz) a my se pro Vás pokusíme najít nejvhodnější řešení. Tento moment se považuje za okamžik uplatnění reklamace.

Co se bude dít po přijetí reklamace?

Bezprostředně po přijetí reklamace obdržíte písemně potvrzení o přijetí reklamace. Následně bude Vámi reklamované zboží postoupeno k odbornému posouzení vady a možností jejího odstranění. V případě zcela zjevných závad může být reklamace vyřízena i okamžitě. Nejpozději do třiceti dnů od přijetí reklamace od nás obdržíte písemné vyřízení reklamace obsahující informace o způsobu vyřízení reklamace. V případě uznání reklamace Vám bude na naše náklady nejpozději do 14 dnů od vyřízení reklamace (zpravidla však současně) zasláno vyměněné či opravené zboží, nebo Vám budou vráceny peníze. V případě neuznání reklamace Vám bude vráceno reklamované zboží.

Náklady na dopravu, které jste vynaložili na zaslání zboží k reklamaci, Vám budou v případě uznání reklamace zpětně uhrazeny (na požádání) a to až do výše vycházející z aktuálního ceníku České pošty.

Profi-Parfemy.cz

Přihlášení pomocí e-mailu

nebo rychlé přihlášení

Rychlá registrace pomocí sociálních sítí


Nemáte u nás účet?
Založte si jej a získáte zajímavé výhody

Vytvořit zdarma účet

Cookies

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.