Procento reklamací je v našem internetovém obchodě velmi malé, ale je dobré vědět, že je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji. Nemusíte se bát, že byste na vyřízení reklamace čekali déle, než je nutné. Reklamace jsou vyřízené zpravidla během několika dnů, nejdéle však do měsíce od přijetí.
Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem a je zákonem stanovená na 24 měsíců, stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením, nesprávným používáním, mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením.
Dříve, než se rozhodnete posílat balíček s reklamací nebo nám reklamaci přinést, doporučujeme Vám závadu s námi konzultovat telefonicky nebo e-mailem a my se pro Vás pokusíme najít nejvhodnější řešení. Tento moment se považuje za okamžik uplatnění reklamace.
Reklamaci je možné uplatnit zasláním balíčku s reklamovaným zbožím (musí obsahovat reklamační formulář) poštou nebo osobně na provozovně internetového obchodu.
Reklamované zboží posílejte poštou nebo po domluvě osobně doneste na adresu naší provozovny:
ZNZ ELECTRONICS, s.r.o
U Stavoservisu 1
108 00 Praha 10
(otevírací doba v pracovní dny 9-16h)
V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat.
Na ostatních výdejních místech sítě zásilkovna.cz nelze reklamaci uplatnit!
Bezprostředně po přijetí reklamace obdržíte písemně potvrzení o přijetí reklamace. Následně bude Vámi reklamované zboží postoupeno k odbornému posouzení vady a možností jejího odstranění. V případě zcela zjevných závad může být reklamace vyřízena i okamžitě. Nejpozději do třiceti dnů od přijetí reklamace od nás obdržíte písemné vyřízení reklamace obsahující informace o způsobu vyřízení reklamace. V případě uznání reklamace Vám bude na naše náklady nejpozději do 14 dnů od vyřízení reklamace (zpravidla však současně) zasláno vyměněné či opravené zboží, nebo Vám budou vráceny peníze. V případě neuznání reklamace Vám bude vráceno reklamované zboží.
Náklady na dopravu, které jste vynaložili na zaslání zboží k reklamaci, Vám budou v případě uznání reklamace zpětně uhrazeny (na požádání) a to až do výše vycházející z aktuálního ceníku české pošty.
Chcete-li zboží vrátit do 14 dnů v rámci zákonné možnosti odstoupení od smlouvy, pokračujte článkem Záruka vrácení peněz.