Reklamační řád

Záruka a reklamace

Procento reklamací je v našem internetovém obchodě velmi malé, ale je dobré vědět, že je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji. Nemusíte se bát, že byste na vyřízení reklamace čekali více, než je nutné. Reklamace jsou vyřízené zpravidla během několika dnů, nejdéle však do měsíce od přijetí.

Jak dlouho a na co se záruka vztahuje?

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem a je zákonem stanovená na 24 měsíců, stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením, nesprávným používáním, mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením.

Jak mám při zjištění závady postupovat?

Dříve, než se rozhodnete posílat balíček s reklamací nebo nám reklamci přinést, doporučujeme Vám závadu s námi konzultovat telefonicky nebo emailem a my se pro Vás pokusíme najít nejvhodnější řešení. Tento moment se považuje za okamžik uplatnění reklamace.

Chci uplatnit reklamaci, jak na to?

Reklamaci je možné uplatnit zasláním balíčku s reklamovaným zbožím (musí obsahovat reklamační formulář) poštou i osobně na provozovně internetového obchodu.

Reklamační formulář

Reklamované zboží posílejte poštou nebo osobně doneste na adresu naší provozovny:

ZNZ ELECTRONICS, s.r.o
Naskové Business Park
Naskové 1
150 00 Praha 5
(otevírací doba v pracovní dny 9-18h, více zde)

V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat.

Na ostatních výdejních místech sítě zásilkovna.cz nelze reklamaci uplatnit!

Co se bude dít po přijetí reklamace?

Bezpostředně po přijetí reklamace obdržíte písemně potvrzení o přijetí reklamace. Následně bude zpravidla Vámi reklamované zboží postoupeno k odbornému posouzení vady a možností jejího odstranění. V případě zcela zjevných závad může být reklamace vyřízena i okamžitě. Nejpozději do třiceti dnů od přijetí reklamace od nás obdržíte písemné vyřízení reklamace obsahující informace o způsobu vyřízení reklamace. V případě uznání reklamace Vám bude na naše náklady nejpozději do 14 dnů od vyřízení reklamace (zpravidla však současně) zasláno vyměněné či opravené zboží, nebo Vám budou vráceny peníze. V případě neuznání reklamace bude vráceno reklamované zboží.

Náklady na dopravu, které jste vynaložili reklamovaním výrobku, Vám budou v případě uznání reklamace zpětně uhrazeny (na požádání) a to až do výše 64 Kč pro zboží levnější než 680 Kč, a 105 Kč pro zboží dražší než 680 Kč. Částky vycházejí z aktuálního ceníku české pošty.

Chcete-li zboží vrátit do 14 dnů v rámci zákonné možnosti odstoupení od smlouvy, pokračujte článkem Záruka vrácení peněz.

Post your comment

Profi-parfémy.cz