Dámské parfémy - Replay
Replay je symbolem italského vkusu a kvality v módním průmyslu. Od svého založení v Itálii před více než třiceti lety se Replay stala mezinárodně uznávanou značkou, která oslovuje milovníky stylového a pohodlného oblečení. S originálními džínami jako hlavním stavebním kamenem, nabízí Replay oblečení pro volný čas s nezaměnitelným charismatem a důrazem na detail. Kromě módních kolekcí se značka Replay zaměřuje také na tvorbu osobních parfémů, které dokonale doplňují celkový image značky.
Nejprodávanější
Seřadit 2 produkt Doporučujeme: Produkty jsou seřazeny podle prodejnosti sestupně. Produkty, které nejsou skladem, jsou řazené na konci. V této sekci mají některé produkty nastavené umístění na konkrétních pozicích.
Jak se vyznat ve světě dámských parfémů?
Vůně se rozlišují podle procentuálního zastoupení parfémových složek, které určují projekci a výdrž vůně.
Parfém nebo Extrakt je vůbec nejintenzivnější vůně, kterou si můžete zakoupit. Podíl vonných látek bývá 20–40 %. Projekce bývá velmi prostorová a výdrž velmi vysoká a to od 8 do 24 hodin.
EDP neboli Eau de Parfum, česky parfémová voda. Podíl vonných složek bývá 15–20 %. Projekce bývá výrazná až střední a výdrž okolo 4 až 8 hodin.
EDT neboli Eau de Toillete, česky toaletní voda. Podíl vonných látek je 10–15 %. Projekce bývá nízká až střední a výdrž okolo 2 až 4 hodin.
EDC neboli Eau de Cologne, česky kolínská voda. Podíl vonných látek je 3–10 %. Projekce bývá nízká a výdrž okolo 1 až 2 hodin.
Replay: Móda, která se opakuje a nikdy neomrzí
Zakladatelé značky Replay, Claudio Buziol a Paolo Gnutti, nejspíš ani netušili, jaký ohlas bude mít nápad na pojmenování jejich značky. Když byli na dovolené ve Státech, slyšeli stále dokola hity skupiny Led Zeppelin a zvláště jedna věc je zaujala – slovo "replay", které znamená opakování. Tento jednoduchý, avšak silný termín se jim zaryl do paměti a stalo se námětem pro pojmenování jejich módní značky. A tak v roce 1978 vznikla Replay, která přináší módu, která se stále a stále opakuje a zdokonaluje. Stejně jako oblíbená písnička, kterou si rádi přehrajete znovu a znovu, se i oblečení značky Replay stává nezbytným kouskem v šatníku mnoha nadšených zákazníků po celém světě.