Potřebujete poradit? 222 350 378

Dámské parfémy - Replay

Replay je symbolem italského vkusu a kvality v módním průmyslu. Od svého založení v Itálii před více než třiceti lety se Replay stala mezinárodně uznávanou značkou, která oslovuje milovníky stylového a pohodlného oblečení. S originálními džínami jako hlavním stavebním kamenem, nabízí Replay oblečení pro volný čas s nezaměnitelným charismatem a důrazem na detail. Kromě módních kolekcí se značka Replay zaměřuje také na tvorbu osobních parfémů, které dokonale doplňují celkový image značky.

Číst více

Pro koho?

Řady

Druh produktu

Druh vůně

Příležitost

Roční období

Projekce

Výdrž

Upřesnit výběr 0

Seřadit 1 produkt Doporučujeme: Produkty jsou seřazeny podle prodejnosti sestupně. Produkty, které nejsou skladem, jsou řazené na konci. V této sekci mají některé produkty nastavené umístění na konkrétních pozicích.

Jak se vyznat ve světě dámských parfémů?

Vůně se rozlišují podle procentuálního zastoupení parfémových složek, které určují projekci a výdrž vůně.

Parfém nebo Extrakt je vůbec nejintenzivnější vůně, kterou si můžete zakoupit. Podíl vonných látek bývá 20–40 %. Projekce bývá velmi prostorová a výdrž velmi vysoká a to od 8 do 24 hodin.
EDP neboli Eau de Parfum, česky parfémová voda. Podíl vonných složek bývá 15–20 %. Projekce bývá výrazná až střední a výdrž okolo 4 až 8 hodin.
EDT neboli Eau de Toillete, česky toaletní voda. Podíl vonných látek je 10–15 %. Projekce bývá nízká až střední a výdrž okolo 2 až 4 hodin.
EDC neboli Eau de Cologne, česky kolínská voda. Podíl vonných látek je 3–10 %. Projekce bývá nízká a výdrž okolo 1 až 2 hodin.

Replay: Móda, která se opakuje a nikdy neomrzí

Zakladatelé značky Replay, Claudio Buziol a Paolo Gnutti, nejspíš ani netušili, jaký ohlas bude mít nápad na pojmenování jejich značky. Když byli na dovolené ve Státech, slyšeli stále dokola hity skupiny Led Zeppelin a zvláště jedna věc je zaujala – slovo "replay", které znamená opakování. Tento jednoduchý, avšak silný termín se jim zaryl do paměti a stalo se námětem pro pojmenování jejich módní značky. A tak v roce 1978 vznikla Replay, která přináší módu, která se stále a stále opakuje a zdokonaluje. Stejně jako oblíbená písnička, kterou si rádi přehrajete znovu a znovu, se i oblečení značky Replay stává nezbytným kouskem v šatníku mnoha nadšených zákazníků po celém světě.