Dámské parfémy - Giorgio Group
Giorgio Group věnuje svou vášeň a know-how tomu, aby vytvářel jedinečné a nezaměnitelné vůně pro každou příležitost. S dlouholetou historií vytváření parfémů, které oslovují srdce a smysly, Giorgio Group přináší umění parfémování do každé domácnosti a zanechává za sebou stopu smyslnosti a elegance. Od svěžích a lehkých vůní vhodných na denní nošení po intenzivní a smyslné parfémy pro večerní příležitosti, Giorgio Group má v nabídce širokou škálu vůní pro každou osobnost a náladu. Giorgio Group je značka, která chápe, že vůně jsou neoddělitelnou součástí Vašeho života a mohou vyjádřit Vaši osobnost, náladu a pocity.
Nejprodávanější
Seřadit 1 produkt Doporučujeme: Produkty jsou seřazeny podle prodejnosti sestupně. Produkty, které nejsou skladem, jsou řazené na konci. V této sekci mají některé produkty nastavené umístění na konkrétních pozicích.
Jak se vyznat ve světě dámských parfémů?
Vůně se rozlišují podle procentuálního zastoupení parfémových složek, které určují projekci a výdrž vůně.
Parfém nebo Extrakt je vůbec nejintenzivnější vůně, kterou si můžete zakoupit. Podíl vonných látek bývá 20–40 %. Projekce bývá velmi prostorová a výdrž velmi vysoká a to od 8 do 24 hodin.
EDP neboli Eau de Parfum, česky parfémová voda. Podíl vonných složek bývá 15–20 %. Projekce bývá výrazná až střední a výdrž okolo 4 až 8 hodin.
EDT neboli Eau de Toillete, česky toaletní voda. Podíl vonných látek je 10–15 %. Projekce bývá nízká až střední a výdrž okolo 2 až 4 hodin.
EDC neboli Eau de Cologne, česky kolínská voda. Podíl vonných látek je 3–10 %. Projekce bývá nízká a výdrž okolo 1 až 2 hodin.