Marii Ricci, přezdívané Nina, se její velký sen uskutečnil v roce 1932, až když jí bylo 49 let – teprve tehdy, po dlouhých letech působení v módním průmyslu, založila spolu se svým synem Robertem značku Nina Ricci. Čas naštěstí postupně vyjevil, že v žádném případě nešlo o špatnou volbu.
Původně čistě oděvní módní dům na konci 40. let zaměstnává přes čtyři sta lidí a co je důležitější, značka se začíná prosazovat i na poli tehdy stále více ceněných francouzských parfémů. Skutečný úspěch a zároveň vznik legendy mezi francouzskými parfémy nicméně znamenala až vůně L´Air du Temps, pro kterou dnes již stejně legendární flakón s holubičkami v podobě uzávěru vytvořila proslulá sklářská dílna Marca Laliqua. Kromě této vůně, která dodnes zůstává pevnou součástí zlatého fondu skutečně francouzských vůní, značka Nina Ricci zatím vyrobila další spoustu skvělých parfémů, které díky svým romanticky šťavnatým vůním aspirují stát se dalšími legendami.