Francouzský módní návrhář a fotograf Thierry Mugler navždy změnil
pole světové módy, když strohost minimalismu obohatil novými
extravagantními modely. Jeho oblečení i vůně se snaží vystoupit
z rutiny a okořenit běžnou realitu avantgardním stylem s prvky futurismu a
hollywoodského retra.
Svou první fashion kolekci s názvem Café de Paris představil v roce 1973,
jež se mu stala vstupenkou do odvětví a nastartovala veleúspěšnou
kariéru. V devadesátých letech posunul svůj talent do světa krásy
s vlastními parfémy, které doslova uchvátily svět. Muglerovým
nejčastějším zdrojem inspirace jsou andělé symbolizující dualitu, kterou
návrhář na ženách vidí – jsou jemné, ale silné, nevinné, ale
svůdné. Andělé se také promítli do jeho nejslavnějšího parfému z roku
1992 jménem Angel. I jeho další vůně, například kaviárová Womanity
nebo orientální jasmínový Alien, jsou velmi originálními kompozicemi a
obstojí jen u žen, které si chtějí připadat výjimečné.
Po 25 letech uvedení parfémů na trhu značka posiluje svou identitu novým a
lépe zapamatovatelným logem. Pod jednou střechou spojuje činnost módního
domu s parfémovou řadou a buduje jasně definovaný brand MUGLER.
Dřívější logo psané psacím písmem Thierry Mugler tak nahrazuje
MUGLER – moderní nadčasový symbol, který jde odvážně vpřed. Receptura
parfémů zůstává i nadále nezměněna.