Značka Jacomo vznikla již v 60. letech a to tak, že se v New Yorku spojil James Kaplan s Gerardem Courtinem a pomocí práce a píle obou vytvořili luxusní podnik s koženým zbožím pod názvem Jacomo. Proč právě Jacomo? Vysvětlení je jednoduché – první dvě slabiky pocházejí z počátečních písmen ze jmen zakladatelů a slabika „mo“ má přidat názvu na melodičnosti (Gérard Courtin byl totiž pianista). Ovšem jak už to tak bývá, během času v sobě Gerard Courtin, celou svou duší umělec, objevil novou vášeň – ne skládání hudby, ale skládání vonných kompozic. Dokonce to došlo tak daleko, že první parfém značky, dnes již neprodávaný Eau Cendrée, chtěl vytvořit jako hudební skladbu. Parfém byl nakonec veřejnosti představen ve flakónu, který Courtin navrhl podle sousoší v newyorském muzeu moderního umění.
O čtyři roky později poté vznikl další kousek pod názvem Silences, který s přehledem seženete ještě i dnes. Jedná se o velmi elegantní květinově-zelenou dámskou vůní, v níž najdete například měsíček zahradní, konvalinku, narcis nebo kosatec. Známý je také svěže mýdlově průzračný Paradox Blue z roku 1988 nebo velmi zajímavý a svěže kořenitý opět dámský Paradox Green, který vznikl o celých patnáct let později. Vyzkoušejte však rovněž květinově orientální Silences Purple, který vás zahalí do smyslné aury z jasmínu, gardénie, karafiátu, červeného pomeranče a santálového dřeva. A jistě se mnohým z vás bude také zamlouvat zatím nejnovější Jacomo for Her, která je sice orientální, ale tak nějak něžně, elegantně a tlumeně, a proto osloví zejména dnešní moderní ženu, která nemá ráda „svěženky“, ale potrpí si spíše na dřevitých a svěže orientálních parfémech. Jacomo nezapomíná samozřejmě ani na muže, těm je určen například pánský Paradox Green se svou delikátně svěže kořeněnou vůní nebo elegantní a lehce sušší Deep Blue.
Parfémy Jacomo si oblíbí především všichni ti, kteří neradi jdou s davem a dávají přednost osobitým, nápaditým kreacím méně známých značek.