Zakladatel firmy pan Lorris Azzaro byl francouzský módní návrhář, který se v roce 1933 narodil v Tunisu a již v 35 letech dosáhl ve své branži obrovského úspěchu, především výrobou fascinujících párty oblečků pro francouzskou smetánku.
Azzaro také oblékal osobnosti jako Brigitte Bardot, Sophii Loren, Tinu Turner a mnohé další. Sám o sobě jednou v rozhovoru řekl: „V roce 1962 jsme se ženou rozhodli zkusit štěstí v Paříži. Naložili jsme tříletou dceru Béatrice do staré Simcy a skončili jsme v hotelu v Paříži. Vyráběl jsem malé večerní kabelky a pásky z korálků. Prodal jsem jich kila. Na živobytí to ale nestačilo, tak jsem je vyráběl po nocích a přes den jsem prodával vakuové čističe. Jednou jsem navrhl kolekci 8 šatů pro show v Grand Hotelu. Byl to nečekaný úspěch, okamžitě jsem se stal známým jako „mladý návrhář, který dělá věci jako nikdo jiný“. O několik měsíců později jsem si mohl otevřít vlastní krejčovství. Tvořil jsem šaty pro Brigitte Bardot, Romy Schneider, Sophii Loren, Rachel Welch, Tinu Turner, Claudii Cardinal, Dalidu, Lizu Minelli, Barbaru Streisand… Někteří z mých slavných klientů se stali mými přáteli. Já jsem je dělal krásnými a oni mě slavným.“ A co říká slavný Loris Azzaro o svých parfémech? „Je nemožné hovořit o mých parfémech, aniž bych se nevrátil do dětských let. Středomoří je ve mně, tam jsem se narodil. Všechny mé smysly náleží slunci, písku a modrému nebi. Vůně, které mě inspirovaly, byly hlavně květiny jako růže či jasmín a atmosféra bazarů s kořením.“
První parfém (dámský) Lorris Azzaro představil již v roce 1975. Jmenoval se jednoduše Azzaro a obsahoval v sobě exoticky aldehydové tóny. Pak přišel na řadu Azzaro Pour Homme, který se prodává dodnes a u jehož zrodu stála zcela nová technika kombinace 320 nejrůznějších ingrediencí, z nichž více jak polovina byla přírodního původu. Podivovat se můžete nad kouzelně uklidňujícím koktejlem svěžích, anýzových, aromatických a dřevitých tónů, které vytvářejí nadčasovou syntézu ušlechtilé a dokonale moderní vůně, která vzdoruje pomíjivosti veškerých módních trendů. Mezi stále velmi oblíbené parfémy se řadí i Chrome pour Homme, jenž je Azzarovo ryze pánské vyjádření touhy po čistotě a svěžesti, která se objevuje v 90. letech a jež nastupuje po 20 letech dominance aromatických vůní.