FAQ - co dělat když?

  1. Jsou parfémy pravé? Jakou mám záruku?

    Ano, námi prodávané parfémy jsou pravé, parfémy odebíráme od prověřených zdrojů stejně tak jako největší české kamenné parfumerie. Parfém si můžete převzít u nás osobně na adrese Naskové 1, Praha 5.  Naší nejlepší vizitkou jsou však desetitisíce spokojených zákazníků a jejich přátel, kteří u nás nakupují již od roku 2005.

  2. Jak je možné, že jsou na internetu parfémy tak levné?

    Většinu parfémů se snažíme objednávat přímo v zahraničí, tím zkrátit distribuční řetězec a snížit náklady.

  3. Jaký je rozdíl mezi běžným parfémem a parfémem s označením TESTER?

    Parfém s označením TESTER se od běžného balení liší zpravidla pouze krabičkou, která je z obyčejného kartonu s černým potiskem a není zabalena ve fólii. Flakón, rozprašovač i jeho obsah jsou shodné. Někteří výrobci (Hugo Boss...) také nedodávají krytku rozprašovače. Vzhledem k výrazně nižší ceně je tester ideální volbou, kupujete-li parfém pro sebe. Jako dárek bychom však tester nedoporučili.

  4. Jak mohu provést objednávku?

    1. přímo pomocí e-shopu profi-parfemy.cz
    2. telefonicky - na tel. čísle 222 350 378

  5. Jak se za zboží platí?

    1. nejjednodušší forma platby je na dobírku, to znamená zboží vám zašleme a vy při jeho převzetí zaplatíte příslušnému kurýrovi.
    2. platba předem na náš účet Raiffeisen Banky 2216095001/5500
    3. hotově při osobním odběru v naší kanceláři v  Naskové 1, Praha 5.

  6. Jaké formy dopravy nabízíte a kolik stojí?

    Můžete si zvolit dodání Českou poštou, kurýrní službou PPL či Fastarrows (pouze Praha) či na výdejní místa společnosti Zásilkovna.  Podrobnější info zde.

  7. Mohu si zboží vyzvednout osobně? A kdy?

    Ano, můžete, a to na adrese Naskové 1, Praha 5. Nejlépe se k nám dostanete tramvají číslo 4, 9, 10, 16 z Anděla na Kavalírku a z Kavalírky autobusem č. 123 do zastávky Průchova (od října 2015 jezdí autobus č. 123 již ze zastávky Na Knížecí), odkud je to pouze pár metrů pěšky. Naše odběrné místo se nachází ve 4. patře hlavní budovy. Navštívit nás můžete každý pracovní den od 9 do 18 hodin.

  8. Mohu u Vás platit platební kartou?

    Ne, na naší prodejně lze platit pouze v hotovosti!

  9. Přijímáte platbu v cizí měně?

    Nikoliv, přijímáme pouze českou měnu.

  10. Poskytujete slevy?

    Ano, pro registrované zákazníky připravujeme akční nabídky za akční ceny, kde se slevy pohybují i v řádu stovek korun.

  11. Máte všechno zboží na skladě?

    Na prodejně máme pouze úzký sortiment zboží. V našem obchodě nabízíme téměř 3000 položek a využíváme externích skladů, tudíž je nutné zboží předem objednat. Objednávky do skladu se odesílají v 11:00 hodin, takže veškeré objednané zboží před touto hodinou u nás bude okolo 15:00 hodiny. Může se však stát, že zboží na skladě nebude a musí se doobjednat u externího dodavatele, čímž se vyřízení prodlouží o den. Cena však zůstává stejná.

  12. Jak zjistím dostupnost zboží?

    Veškeré zboží, u kterého není udaná informace VYPRODÁNO, je běžně dostupné do 1-2 dnů.

  13. Jak zjistím, že mám objednávku připravenou k vyzvednutí?

    Jakmile bude objednávka u nás připravená k osobnímu odběru, zašleme Vám zdarma SMS zprávu a email.

  14. Kdy bude opět skladem vyprodané zboží?

    Každých 14 dní nám chodí nové zboží a databázi od našich dodavatelů aktualizujeme každý den. Doporučujeme pravidelně sledovat stránky, případně zaslat dotaz emailem.

  15. Za jak dlouho mohu očekávat zboží, které jsem si objednal přes internet, pokud u zboží není vyprodáno?

    Při objednání do 11 hodin odesíláme zboží z 95% týž den. Česká pošta garantuje doručení následující den po celé ČR, nelze se však na to 100% spolehnout. Při doručení kurýrem je zboží doručeno zpravidla týž den, lze jej však libovolně naplánovat.

Post your comment

Profi-parfémy.cz